תקנון ומדיניות פרטיות

ברוכים הבאים לאתר "טריפלס" (להלן: "האתר") שנמצא בבעלות טריפלס ת.ז. 036746816 , מכתובת האקליפטוס 11, כפר סבא (להלן: "הנהלת האתר" ו/או "החברה") המייצרת ומשווקת מוצרי שוקולד ומעבירה סדנאות שוקולד שונות.

כל שימוש באתר מהווה הסכמה לתקנון זה, על התנאים וההגבלות הכלולים בו.

 

שימוש באתר

התקנון עלול להשתנות מעת לעת, ועל המשתמש להתעדכן בתקנון בכל כניסה לאתר. גלישה באתר ו/או שימוש בו מכל סוג, כמוהם כהסכמה לתנאי התקנון והתחייבות לפעול על פיהם. מובהר כי התקנון מהווה הסכם משפטית מחייבת לכל דבר ועניין ומחייב את המשתמש על כל שימושיו באתר.

 
  • האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
  • השירותים באמצעות האתר כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה.
  • עצם הזמנת שירותים באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח (להלן: "לקוח ו/או "משתמש") כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בין המשתמש לבין הנהלת האתר.
  • משתמש רשאי לבצע פעולות באתר בכפוף לכשירותו המשפטית ומילוי התנאים הבאים:
  • הוא מעל גיל 18 ו/או במידה והינו מתחת לגיל 18 רשאי לבצע הפעולה על פי אישור מאת הוריו, ובמידה ויש לו אפוטרופוס שאינו הוריו – האפוטרופוס החוקי.
  • במידה והמשתמש אינו רשאי ו/או זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו ביצוע הפעולה כאילו קיבל עליה את אישור מהאפוטרופוס החוקי.
  • המשתמש הנו בעלים של כרטיס אשראי חוקי ו/או בעל הרשאה לתשלום באמצעות אמצעי תשלום דיגיטלי אחר המתאפשר באתר דוגמת פייפאל, ביט, פייבוקס, ועוד.
  • המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט.
  • החברה רשאית בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות תקנון זה.
  • החברה תהא רשאית למנוע מכל אדם להשתמש באתר, באופן זמני או לצמיתות על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי למסור הודעה על כך מראש, לרבות בשל מסירת פרטים שגויים במתכוון, ביצוע פעולה העלולה לפגוע בפעילותו התקינה של האתר ו/או במי מהספקים ו/או בצד ג’ כלשהו, שימוש ו/או ניסיון שימוש בכרטיס האשראי חסום או מוגבל לשימוש, וכיוב'.
 

ביצוע הזמנות ושירותים באתר

  • האתר מאפשר שירותי סדנאות שוקולד ומכירת מוצרי שוקולד למכירה אישית שאינה סיטונאית. 
  • ביצוע הזמנה באתר תיעשה בהתאם להוראות האתר עד לאישור סופי של ההזמנה.
  • מילוי כל הפרטים הנדרשים לרכישת מוצרים באתר על ידי המזמין יחשב לביצוע הזמנה (להלן: ”ההזמנה”).
  • עם ביצוע ההזמנה, האתר יבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ורק לאחר אישור חברת האשראי (ולכל ענין בתקנון זה המונח "חברת האשראי" יכללו גם חברות לתשלום אונליין כגון פייבוקס), ובכפוף לאישור כאמור, הפעולה תאושר, יצא אישור סופי של ההזמנה, והיא תיחשב כהזמנה באתר רק לאחר הפעולות הללו.
  • המוצרים הנמכרים באתר ניתנים לרכישה כל עוד הם במלאי. מחיריהם הינם בשקלים והם תקפים רק בתחומי מדינת ישראל.
  • ניתן להזמין שירותים באמצעות יצירת קשר עם הנהלת האתר בהתאם לזמינותו ומיקומו הגיאוגרפי.
  • החברה רשאית לשנות מפעם לפעם את מחירי המוצרים ותעריפי המשלוחים באתר, לפי שיקול דעתה הבלעדי. במקרה שמוצר ו/או דמי משלוח פורסמו באתר במחיר שגוי החברה תהיה רשאית לסרב להזמנה או לבטלה, וזאת מבלי שתחול עליה חובת פיצוי כלשהי כלפי משתמש כלשהו.
  • מחירי המוצרים והסדנאות כוללים מע"מ בהתאם לחוק. 
  • הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שירותיה בכל עת.
 

אופן התשלום

  • התשלום באתר עבור המוצרים יעשה באמצעות כרטיס אשראי (כולל חברות תשלומים אונליין כגון פייבוקס וכדומה), הכל כפי שיהיה זמין לשימוש באתר מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי של הנהלת האתר. 
  • הזמנה שהתשלום בגינה לא אושר לא תיחשב הזמנה באתר והחברה תהיה פטורה מחובה לספקה.
  • טריפלס שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את השימוש באמצעי התשלום כלשהו באתר, להתיר שימוש באמצעי תשלום נוספים ולהחיל הסדרי תשלום שונים על סוגי כרטיסי אשראי שונים או אמצעי תשלום שהנהלת האתר תכבד.
  • אישור רכישה באתר מותנה בהימצאות המוצר במלאי במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. אם לא צוין כי מוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת לספקו, בכפוף לכך שתשיב למזמין כל סכום ששולם על ידו.
  • יודגש כי במקרה בו יוצג באתר מוצר כקיים במלאי, ובפועל הוא חסר, תהיה החברה רשאית לבטל את הרכישה ולמזמין לא תהה כל זכות ו/או טענה בקשר לכך. במקרה זה החברה תשיב ללקוח כל סכום ששולם על ידו.
  •  

ביטולים ושינוי סוגי השירותים – 


  • מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטל עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981. אולם יודגש כי לא תתאפשר החזרת מוצרי שוקולד בהתאם לחוק ("מוצרי מזון").
  • ניתן לבצע ביטול, החלפה או החזרה כל עוד המוצר לא יצא מפתח החנות, ובהתאם לתנאים האמורים להלן:
  • ההזמנה בוטלה בכתב לפני שהמוצרים שהוזמנו יצאו מהחנות.
  • ההזמנה בוטלה באותו היום בו היא בוצעה עד לסיום שעות פעילות החברה.
  • המזמין שלח אימייל ביטול הכולל את מספר ההזמנה וסיבת הביטול, וזאת לפני שהמוצרים יצאו מהחנות.
  • התקבל אימייל תשובה מטריפלס המאשר את הביטול, וזאת לפני שהמוצרים יצאו מהחנות.
  • לא ניתן לבטל הזמנה של פריטים אשר יוצרו במיוחד עבור המזמין.
  • במקרה של ביטול שירותים, הלקוח לא יחויב עבור השירות.
  • לא ניתן לקבל החזר כספי עבור שירותים אשר בוצעו.
  • האתר יהא רשאי לבטל אספקת הזמנה למשתמש וזאת בהתראה של שעתיים מראש לפחות. במקרה כזה לא יעמוד למשתמש כל טענה כלפי האתר.
  • הודעה על ביטול או הפסקה מצד החברה תימסר למשתמש, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים ככל ששולם.

החזר כספי

  • לאחר אישור הביטול כאמור לעיל ניתן לקבל החזר כספי או שובר זיכוי, וזאת בתנאים הבאים:
  • החזר כספי יחויב בדמי ביטול של 5% מערך המוצר או השירות או ב-100 שקלים, ע"פ הסכום הנמוך מבין שתי האפשרויות.
  • קרדיט לרכישה בחנות לא יחויב בדמי ביטול כלשהם.
  • התבקש החזר כספי העומד בתנאים המפורטים לעיל ולהלן, יזוכה כרטיס האשראי איתו שולם בלבד ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. הואיל ולא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת זיכוי לקניה בחנות בלבד.
  • לא ניתן לקבל החזר כספי או קרדיט לקניה בחנות בגין פריט שלא שולמה בגינו תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.


זמינות ומיקום אזורי – 

  • זמינות השירותים כפופה למועד אשר נקבע עם הנהלת האתר.
  • בכל שאלה או בירור לגבי השירותים ניתן לחייג אל עידו בטלפון 0544716352.

ביטול עסקה ע"י טריפלס

  • החברה תהא רשאית לבטל כל הזמנה, בין אם אושרה והין אם לא אושרה על ידי חברת האשראי, מכל סיבה שהיא, וזאת לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  • הודעה על ביטול או הפסקה כאמור תימסר למזמין, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המזמין או תשיב לו כל סכום ששולם בגין ההזמנה, ככל ששולם.
  • למעט בגין השבת סכום ההזמנה כאמור, לא תהיה למזמין כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.
  • החברה לא תהיה אחראית ולא תשא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למזמין או למי מטעמו ו/או בשמו בשל ביטול הזמנה ו/או ביטול עסקה. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל טריפלס תוכל לבטל הזמנה במקרים הבאים:
  • התברר לאחר ביצוע ההזמנה שאין אפשרות לשלוח את ההזמנה ליעד המבוקש במועד המבוקש, מכל סיבה שהיא.
  • התברר לאחר ביצוע ההזמנה שאין אפשרות לשלוח את ההזמנה ליעד המבוקש בעלות המשלוח הנקובה בהזמנה, ו/או שאין אפשרות למסירה באופן ו/או במועד המאפשר שמירה על טמפרטורה מתאימה לשוקולד.
  • התברר לאחר ביצוע ההזמנה שהמוצרים שהוזמנו אינם במלאי והלקוח אינו מעוניין במוצר חלופי.
  • התברר לאחר ביצוע ההזמנה כי תעריף המשלוח שנבחר על ידי הלקוח להזמנה אינו התעריף הנכון והלקוח אינו מעוניין להשלים את דמי המשלוח החסרים ו/או אינו זמין טלפונית לפני המועד שהמשלוח אמור לצאת מהחנות.
  • ביטול כאמור יכול להיות בין אם מדובר במגבלה של חברת משלוחים שלא הייתה ידועה במועד ביצוע ההזמנה או שהתבררה לאחר קבלת ההזמנה בשל טעות, חוסר ידיעה או שגיאת מערכת, טעות באתר, טעות אנוש, או מגבלה של זמינות מקבל המשלוח. זאת, בין היתר, הואיל ומדיניות חברת המשלוחים לא תמיד אחידה, האתר אינו תומך באופן מלא בהגדרת יישובים ותעריפיהם, וכן הואיל ואין אפשרות ברוב ימות השנה להשאיר שוקולד מחוץ לבית הנמען.
  • במקרה ביטול על ידי טריפלס יוחזר מלוא סכום ההזמנה ששולם על ידי הלקוח, ככל ששולם.
  • החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם, אם ייגרם, בשל ביטול הזמנה, ולא תפצה את המזמין בסכום כלשהו, מעבר להחזר של סכום ההזמנה ששולם, ככל ששולם.
  • היה ולפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב תבקש החברה להעניק למזמין שהזמנתו בוטלה הטבה כלשהי, לא יהיה בכך כדי לגרוע מהאמור לעיל, והיא תעשה כן לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובכל מקרה בשווי שלא יעלה על שווי הפריטים שהוזמנו.
  • החברה תהיה רשאית לבטל ו/או להפסיק את פעילות האתר, כולו או חלקו, וזאת בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי שתחול עליה בשל כך אחריות כלשהי כלפי המשתמש, ומבלי שיהיה בכך כדי להקים זכות כלשהי למשתמש כלשהו לפיצוי ו/או תשלום מכל סוג.

מדיניות משלוחים – 

  • מרבית המוצרים באתר מוכנים למשלוח תוך 1-5ימי עסקים.
  • ניתן לבחור סוג משלוחי: איסוף עצמי מבית העסק, איסוף עצמי ממרכז המשלוחים, משלוח עד הבית.
  • עלויות המשלוח הינם כפי שהן מופיעות בעמוד התשלום.
 

אחריות ושירות – 

  • טריפלס מתחייבת לספק מוצרים באיכות הגבוהה ביותר. במידה ויש פגם במוצר, כגון פגם בייצור או במראה, ניתן לפנות לבדיקה וטיפול.
  • תוקף מוצרים ושמירה על טריות – טריפלס ממליצה לשמור את השוקולדים בתנאי אחסון נאותים (בטמפרטורה של 16-20 מעלות ובמקום יבש). 
  • טריפלס אינה אחראית על מוצרים שנפגעו כתוצאה מתנאי אחסון לא מתאימים מצד הלקוח.
  • אחריות על משלוח המוצר – טריפלס מתחייבת לארוז את המוצרים באופן שיבטיח את שלמות המוצר עד להגעתו ללקוח. במקרה של נזק שנגרם במהלך המשלוח, יש לפנות אלינו תוך 24 שעות ממועד קבלת החבילה.
  • מוצרי השוקולד עלולים להכיל רכיבים אלרגניים כגון: אגוזים, חלב, גלוטן וסויה. באחריות הלקוח לוודא מול טריפלס את התאמת המוצר לפני השימוש. יובהר כי טריפלס לא תישא באחריות על מקרים אלו. 
  • זמני טיפול בתלונות – כל פנייה בנושא איכות המוצר תטופל תוך 7 ימי עסקים ממועד קבלתה.
  • השירותים יינתנו בהתאם לחבילות השירותים אשר יוצעו ע"י הנהלת האתר עם תחילת השירות.
  • הנהלת האתר אינה אחראית על נזקים פיזיים או/ו כספיים או/ו כל נזק אחר שנגרם במהלך השירות או בעקבות השימוש במוצרים.
  • הנהלת האתר מסירה מעליה כל אחריות מהתכנים הנכתבים באתר או מהשימוש בהם והשלכותיהם. 

אבטחת מידע ופרטיות – 

  • הנהלת האתר, רשאית להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות ולא יועבר לצד שלישי ללא אישור מפורש מהלקוח.
  • תוכן השירות וחשיפת מידע אישי במהלך השירות, לעולם לא ייחשפו לאדם אחר או כל גורם ללא אישור בכתב מהלקוח. הנהלת האתר מחויבת לפרטיות שלך ופרטיות זו הינה בראש סדר העדיפויות שלנו.
  • החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.
  • באמצעות לחיצה על כפתור "שלח" אני מאשר בחתימתי את הטופס ואת תנאיו.
  • האתר מאובטח באמצעות שימוש באמצעי אבטחה מתקדמים אשר מטרתם להבטיח שימוש תקין וגלישה בטוחה באתר וכן על מנת לשמור על פרטיות המשתמשים. כל המשתמש באתר ובשירותיו מתחייב כי לא יעשה כל פעילות שיש בה כדי לשבש את פעילות האתר, גניבת מידע על משתמשים ופריצה של מנגנוני האבטחה של האתר. 
  • במקרה של שימוש לרעה, הנהלת האתר תפעל נגד כל פעילות בכל דרך חוקית אשר תעמוד לרשותה לרבות חסימת המשתמש מגישה לאתר ונקיטת הליכים משפטיים נגד המשתמש באם יפעל כאמור.
 

קניין רוחני – 

  • כל זכויות הקניין הרוחני באתר זה הכוללים זכויות יוצרים, זכויות הפצה, סודות מסחריים, סימני המסחר וכל הקניין הרוחני מכל סוג שהוא, הן בנוגע לעיצוב ועמוד האתר, הן באשר לתכנים המופיעים בו הינן רכושה הבלעדי של טריפלס.
  • אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מהאתר, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם טריפלס.
 

דין וסמכות שיפוט – 

  • פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך בתל אביב – יפו, תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.
 

יצירת קשר – 

  • לכל שאלה ופנייה ניתן ליצור קשר עם הנהלת האתר בטלפון 0544716352 או במייל   tripleschocalte.gmail.com בשעות הפעילות של האתר.